Klacht: Betaling iTunes zonder herinnering 40,- duurder!

op 19 mei 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Op 28 april heb een nummer gedownload op iTunes voor 1,29. Blijkbaar is er toen iets met de betaling misgegaan. Apple heeft niets gestuurd over het feit dat er iets is misgegaan. Wel gestuurd dat er een afrekening zou plaatsvinden (dat ging via ClickandBuy). Daarna niets meer van gehoord. Vervolgens is Apple overgegaan op een ander betalingssysteem en kreeg ik vanmorgen op 19 mei doodleuk een mail van een incassobureau met een verhoging van maar liefst 40,-. En dat terwijl ik in de afgelopen week mijn iTunes account netjes heb aangepast om via het nieuwe betalingssysteem voortaan met mijn creditcard te betalen (daar had ik eerder correspondentie over ontvangen). Duur nummer op iTunes.

Toen heb ik contact opgenomen met Cannock Chase incasso en daar zo gigantisch onvriendelijk te woord gestaan door mevrouw Maroni.

Als ik die 40,- euro terugkrijg via Apple vanwege deze klantonvriendelijke manier van werken. Ik kan me niet voorstellen dat Apple accepteert dat er zo met trouwe klanten wordt omgegaan.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RWHOO