Klacht: betaling gedaan ivm mini in the box

op 09 oktober 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betaald 10,38 euro
omschrijving :5532772417
0030001756285064
DAMAIN?CLOUD?PREFIX-19451156
000149Light/mini in the box
IBAN: NL59ABNA0626226163
Kenmerk:30-09-2016 20:30
0030011756285064
Datum
30 september 2016
Tegenrekening
NL59ABNA 0626226163
Mutatiesoort
Internetbankieren

Gewenste Oplossing:

ik heb geen bevestiging van een bestelling ontvangen (horloge)
vraag svp doorspelen naar mini in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant Ces de Krijger,

Vriendelijk willen we u informeren dat uw pakket werd verzonden op 2016-10-04. Het trackingnummer is RC431520735NL.

U kunt via de volgende link uw pakket volgen:
http://www.17track.net/en/result/post-details.shtml?nums=RC431520735NL
Note:De online trackinginformatie wordt mogelijk iets later bijgewerkt dan de werkelijke leveringssituatie; wij vragen u om geduld en te wachten op de updates.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Met vriendelijke groet,
William
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door ceesdk