Klacht: Betaling gedaan, en geen product ontvangen

op 26 juni 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25-05-2016 een heren horloge kwarts Dress besteld.
Bestelnr. #24426140, deze is betaald via RABO bank,aan WorldPay Customer Payments IN the BOXNTRANSACTIEREF. 24-05-2016
24-05-2016 22:39 0030001591201123.We kregen bericht dat de bestelling is gereserveerd en de betaling is mislukt.

Gewenste Oplossing:

nog niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 26 juni 2016 om 22:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Zuijderduijn

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld. Uw horloge komt deze week binnen

Mvrgr.

Klantenservice Lightinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door Joop Zuijderduijn