Klacht: betaling en hulp

op 29 juni 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb de cursus webdesign gevolgd via loi maar ik werd erg slecht geholpen door de campus. Hier heb ik over gebeld maar mijn mail via de campus was niet aangekomen. Nogmaals mijn vraag gesteld maar ik moest toch de campus contacten. Dit deed ik weer via mijn inlog account maar weer niks gehoord…was ook best een chaotische periode voor mij…toen kwam het erop neer dat ik nog de laatste termijn moest betalen.na heel wat heen en weer gemail bleef het stil vanaf loi. Kreeg ik in ene een incasso plus incasso kosten. Ik was nog in conclaaf maar incasso bureau bleef aanhouden want loi vond dat ik nog moest betalen. Ik heb uiteindelijk de laatste termijn betaald maar de incasso kosten moet ik ook nog betalen. Ik vind dit ronduit absurd. Ten eerste ben ik niet goed geholpen met mijn cursus. Ik zou een korting krijgen die heb ik niet gehad want ik moest in ene nog een bedrag neerleggen. Plus loi heeft mij nooit duidelijk kunnen vertellen waarom de laatste termijn nou betaald moest worden. En ik krijg een incasso in mn nek zonder pardon.
Cursus heb ik niet af kunnen ronden omdat de campus mij in de steek liet.en dan moest ik ook nog de laatste termijn betalen incl. Ongevraagde incasso kosten?slordig en vreemd. En als ik het loi hier over aanschrijf wordt er gezegd we hebben het dossier bij het incasso neergelegd.

Als ik niet de incasso kosten hoef te betalen en het dossier gesloten wordt.en ik als nog geholpen wordt met de cursus.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

4 maanden geleden - Beste Marijke, Jammer om te lezen dat je vindt slecht geholpen te zijn door de LOI met betrekking tot de LOI campus. Ik heb je dossier bekeken en zie dat je op 4 juli 2016 telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice. In dit gesprek is uitgelegd hoe de LOI campus werkt en op welke wijze je in contact kunt komen met de docent. Tot op heden zie ik echter geen gestelde vragen aan de docent of via de LOI campus. Na 4 juli zijn er ook geen vragen meer binnen gekomen via de klantenservice omtrent dit onderwerp. Ik wil je erop wijzen dat de klantenservice je graag verder helpt op het moment dat je er niet uitkomt. Het is echter wel van belang dat je het probleem kenbaar maakt zodat wij je verder kunnen helpen. Wat betreft de betaling heb je reeds 35% korting ontvangen op het lesgeld, deze korting is dan ook toegepast op de totale cursuskosten. Wanneer je een andere korting bedoelt, verneem ik graag welke korting je zou ontvangen en op welke wijze deze korting is toegekend? Verder heb ik je dossier bekeken met betrekking tot de betalingen en het laatste termijn. Ik zal een overzicht van de betalingen op de e-mail zetten ter verduidelijking. Met vriendelijke groet, Dany LOI Webcare

Bericht van LOI

4 maanden geleden - Beste Marijke, Ik heb je inmiddels een e-mail verzonden met een uitleg over de betalingen. Mocht je hier nog vragen over hebben verneem ik dit graag van je door middel van een reply op de e-mail. Met vriendelijke groet, Dany LOI Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 10 juli 2017 om 19:09 geantwoord

Heeft op 10 juli 2017 om 23:25 geantwoord

Loi heeft een fout gemaakt en ze kunnen nu alleen nog doorverwijzen naar het incasso bureau..hoe makkelijk is dat???haha zwak. Ben er klaar mee en het loi hoeft niet meer te reageren. Ze komen namelijk met dezelfde onzin steeds. Jammer dat het loi zo onredelijk is en geen enkele begrip opbrengt

Alle klachten die gemeld zijn door tjoembie