Klacht: Betaling doen zonder dat ik een baan heb en inkomen

op 04 juli 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ik ben nu al een tijdje bezig met het regelen van een nieuwe baan, maar dit is tot op de dag van vandaag nog niet gelukt. Hiervoor moet ik elke keer de regeling uitstellen en het kan niet langer. Ik ben het nu al 3 keer niet nagekomen en ik zit echt met mijn handen in het haar. Ik heb me aangemeld deze week bij de schuldhulpverlening in mijn gemeente, omdat ik het niet langer alleen aan kan. Elke dag ben ik weer bang dat er deurwaarders aan mijn deur komen om mijn spullen uit huis te halen en ik heb alleen een bed voor mij en mijn zoontje van 3,5 , een koelkast voor het eten met een gastelletje en een bank om op te zitten.. elke dag weer in tranen en wanhopige oplossingen verzinnen, maar ik kan het niet meer. Ik trek deze hele situatie niet en als dit door gaat spring ik nog van het hoogste gebouw af die er is.

Ik heb me van de week aangemeld bij de schuldhulpverlening alleen dit kan nog een maand duren voor alles akkoord, rond en geregeld is. Ik betaal zsm een bedrag van 50 euro (aangezien ik maar 100 euro op de bank heb staan en ik de hele maand nog moet eten met mijn kleine). Eind van de maand Juli word er hoe dan ook contact opgenomen met jullie of door mij of door de schuldhulpverlener die mij helpt om het verder allemaal te regelen zodat we voor beide partijen een goede oplossing hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Gordijn, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen daarbij wel duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 12 juli 2017 om 13:17 geantwoord