Klacht: Betaling bij rental cars met credit card

op 10 augustus 2017 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Een aantal dagen geleden had ik een auto gehuurd op de website van rental service voor een huur auto in milaan.

Zonder problemen kon ik mijn reservering en betaling hiervan afronden met mijn creditcard (matercard).

Eens ik de volgende dag de auto wou ophalen kon ik in het kantoor geen auto huren aangezien mijn creditcard niet aangenomen werd.

Nu is het probleem dat ik 71 euro heb betaald op de website voor een auto die ik nooit heb kunnen afhalen.

Is het mogelijk om dit geld terug te krijgen aangezien ik op de site zonder problemen kon betalen met mijn creditcard en hierdoor er ook vanuit ging dat ik met deze kaart ook geen problemen ging ondervinden bij de huurmaatschappij.

Groet
Robin Rijckaert

Gewenste Oplossing:

Als er een terugbetaling van het bedrag kan plaatsvinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RobinRijck