Klacht: Betaling annuleren

op 18 juli 2016 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

Hallo,
Via IDEAL heb ik geprobeerd om vliegtickets te boeken. Toen ik mijn betalingscodes ingevoerd had en de kleurcode gescand had, begon ik toch te twijfelen of ik alle gegevens wel correct ingevoerd had. Gelukkig staan er dan nog twee knoppen op de website, te weten BEVESTIGEN en ANNULEREN. Uiteraard heb ik op ANNULEREN gedrukt en heb ik het hele proces opnieuw doorlopen en alsnog mijn vliegtickets geboekt. Wat blijkt nu? Er is niet geannuleerd, waardoor ik nu twee keer betaald heb! Dit betekent dat ik nu moet gaan bedelen bij de luchtvaartmaatschappijen of zij mijn geld terug willen storten! Als ergens ANNULEREN staat, dan moet dit ook wel een echte mogelijkheid zijn! Mijn bank kan niets voor mij betekenen en ik kan alleen maar hopen op medewerking van de luchtvaartmaatschappijen.

- Wanneer de knop ANNULEREN ook doet wat het zou moeten doen.
- Als ik bij IDEAL fatsoenlijk een klacht kan indienen of op zijn minst contact kan opnemen en dit niet via deze website hoeft.
- Als IDEAL de kosten voor mijn eventueel te lijden schade op zich neemt, wanneer de luchtvaartmaatschappijen niet willen meewerken.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over iDEAL

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over iDEAL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door e.sunnen