Klacht: Betaling achterstallige rekening

op 30 januari 2014 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik weet mijn god niet waarom maar blijkbaar vinden jullie dat mijn vorige klacht opgelost is door een simpel protocol antwoord te geven van bel 1200 en toets twee keer 1 maar dat is opwaarderen van mijn beltegoed en dat wil ik niet ik wil een rekening betalen dus nogmaals vraag ik het telefoonnummer waarop ik vesta payments kan bereiken zodat ik kan vragen naar welk rekeningnummer en met welke kenmerken ik mijn rekening moet versturen zodat mijn telefoon van de blokkade afgehaald wordt !

Gewenste Oplossing:

MET EEN ECHT VESTA TELEFOONNUMMER ( 0900- of 0800 JE SNAPT ME WEL ) ZODAT IK KAN BELLEN MET IEMAND VAN VESTA EN NIET DE 1200 2x 1 TOETSEN ONZIN WANT DAN KOM IK BIJ BELTEGOED OPWAARDEREN UIT EN DAT LIJKT ME NOU NIET BEPAALD EEN OPLOSSING!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesta Payment Solutions Limited over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesta Payment Solutions Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Robber