Klacht: betaling aan Nespresso Nederland B.V. d.d. 15 April 2021 is niet uitgevoerd.

op 27 mei 2021 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 April 2021 om 16:57 uur heb ik via ANWB-VISA een bedrag ad €40,20 via IDEAL BETAALD VOOR EEN REKENING VAN NESPRESSO

Dit geld is tot op heden NIET door Nespresso ontvangen, en is ook niet op mijn rekening teruggestort ( T.HUBREGTSE. :NL52RABO 0305 1158 20).
Volgens Nespresso dient IDEAL dit te doen.
Ik heb heden dit bedrag nu zelf aan Nespresso overgemaakt,en staat er dus een vordering voor terugbetaling van dit bedrag bij IDEAL open.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als dit bedrag van % 40,20 op ijn bovengenoemde rekening wordt teruggestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over iDEAL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over iDEAL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 31Agnesmary25