Klacht: betaling

op 10 september 2018 over Viabuy in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb de dag sinds ik mijn viabuy kaart ontvangen heb doorgegeven dat ik later dan 2 weken zal storten, het werd goed gekeurd, een paar dagen geleden heb 92 euro gestort, maar als ik op de app kijk dan staat er 0 saldo. en ik heb een brief thuis gekregen van intrum dat ik 130 euro moet betalen

Gewenste Oplossing:

wanneer die 130 euro weg gaat want ik het van tevoren door gegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door saraelnaser1208