Klacht: betaling

op 21 december 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 december heb ik een betaling gedaan van 360,- euro, hierop geen bericht of antwoord ontvangen.
Op mijn klacht is 21 december telefonisch gereageerd door een vriendelijke dame, die mij meedeelde dat geld in de “digitale portemonnee ” was gestopt,
Volgens haar, als ik de Nederlandse/staatsloterij intoetste zou het bedrag rechts op het beeld zichtbaar zijn.
Op mijn opmerking dat zoiets nimmer zou kunnen werd door haar geen aandacht geschonken.
Op mijn gebruikersnaan en wachtwoord kan ik naar meerdere malen niet inloggen
HOE KAN IK MIJN GELD TERUG ONTVANGEN.

Vr. Gr. F. van Rijn

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik duidelijk verneem hoe ik mee kan loten, of mijn geld retour.
Een schriftelijke uitleg lijk mij wenselijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fredvanrijn@live.nl