Klacht: Betaling

op 27 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Met het spelletje horsehaven heb ik een paard gekocht 1x gaaf die aan geannuleerd dus ik nog een keer geprobeerd. Dan is het wel 2x van mij rekening afgeschreven 12,99 maar heb het paard niet gekregen. Wil nu wel graag mij geld terug 2x 12,99

Ik ben tevreden als ik het geld terug op mij rekening heb

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 27 juli 2017 om 11:05 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u de bijgevoegde afbeelding doorstuurt via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Cpeijbergen@gmail.com