Klacht: Betaling

op 27 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met het spelletje horsehaven heb ik een paard gekocht 1x gaaf die aan geannuleerd dus ik nog een keer geprobeerd. Dan is het wel 2x van mij rekening afgeschreven 12,99 maar heb het paard niet gekregen. Wil nu wel graag mij geld terug 2x 12,99

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het geld terug op mij rekening heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 27 juli 2017 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u de bijgevoegde afbeelding doorstuurt via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Cpeijbergen@gmail.com