Klacht: Betaling

op 16 november 2016 over Adecco in de categorie Uitzendbureaus

Hoe lang kan het duren voor er informatie is over mijn volgende betaling sinds ik ben gestopt bij een bedrijf moest ik een maand uitwerken en ben in deze maand ziek geworden. Sindsdien ben ik niet meer betaald. In helmond blijken ze niet te weten wanneer ik mijn volgende betaling ga krijgen. Intussen is mijn uitwerktermijn verstreken en heb ik nog geen betaling gezien en de persoon die hier over gaat is afwezig. Dus mijn vraag is wanneer is mijn volgende en intussen laatste betaling?
Volgens adecco helmond komen ze hier maandag 21 nov op terug maar mijn ervaring met adecco is dat je amper tot niet teruggebeld word. Na 10 min in gesprek te zijn met iemand die niets wist vroeg ik waar ik een klacht kon indienen en ineens verteld een collega van adecco mij dat ik maandag bericht krijg. Dit betwijfel ik dus. De communicatie met dit bedrijf is in 95% van de gevallen ronduit slecht.

Wanneer ik weet wanneer ik mijn intussen laatste betaling ga ontvangen. Liever gister als vandaag.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adecco over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Adecco in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adecco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adecco

Heeft op 01 december 2016 om 14:59 geantwoord

Geachte heer De Greef,

dank voor uw bericht. Uw klacht mbt de gebrekkige communicatie is opgenomen met de vestiging en zal daar door de betreffende leidinggevende worden opgevolgd. Daarnaast is te zien dat uw betalingen mbt uw verzuim per 24-11 zijn gedaan. Mocht u nog het idee hebben dat u bepaalde bedragen mist dan kunt u via quality@adecco.nl contact met ons opnemen.

Hoogachtend,

Adecco Quality & CSR