Klacht: betaling

op 04 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 03/08/16 .13:16 is er €98.58 betaald aan Ryanair.
omschrijving:471470229064267
0030001684505350PND7KP 398028970
IBAN:NL43ABNA0621476846
krijg geen bevestigingsmail van Ryanair

Gewenste Oplossing:

als ik de mail van Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht krooshaaft

11 maanden geleden - Nog steeds geen reactie van Ryanair/Adyen ontvangen! 05/08/16 -16.20 uur. betaald met Ideal INGB,kan ik het bedrag storneren?

Reactie van de melder van de klacht krooshaaft

11 maanden geleden - Vandaag 12/08/2016 Het blijft heel stil bij Klacht.nl GEEN reactie van Ryanair?Adyen Hoe lang is in behandeling???

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 12 augustus 2016 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kroos,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Ik heb u een e-mail gestuurd met de informatie waarmee u contact op kunt nemen met Ryanair.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door krooshaaft