Klacht: betaling

op 30 juni 2016 over Sanoma in de categorie Media

ik had een abonnement afgesloten bij de kek mama via sanoma. ze hadden gezegd je hebt zoveel nummers voor 19.95. daar ben ik mee akkoord gegaan en toen is er netjes 19.95 afgehaald van mijn rekening. maar in juni ging er nog een keer 23.75 euro af en dat vond ik raar, dus heb ik er achteraan gebeld en die mevrouw zei toen van dat is een misverstand en dat is fout gegaan dus je kan dat gewoon terugboeken en dan krijg je er geen last meer mee. ik zei toen van ik wil graag het blad stopzetten, ze zei je kan dat doen maar je hebt nog recht tm september op het blad kek mama dus ik dacht oke, ze zei ook nog van voor 1 euro kan je er nog 1 extra blad bij krijgen in oktober. ik zei dat is prima, en vroeg nog voor de duidelijkheid van dus ik betaal nog 1 euro en verder niks meer. dan heb ik in totaal 21 euro betaald en ze zei ja dat klopt meer hoeft niet. dus ik zei prima dan ga ik akkoord.
maar vandaag kreeg ik weer een 1e betalingsherringering dat ik die 23,75 nog moest betalen, en er weer achteraan gebeld en deze vrouw zei dus dat sanoma 23,75 op mijn rekening had geschreven en dat dat fout was gegaan en dat ik het daardoor nog moest betalen. ik zei van dat is niet gebeurd anders had ik het gezien, en ze verklaarde mij gewoon voor gek omdat het wel was gebeurd, ik werd zo kwaad want wie kan nu bij mijn rekening kijken dan alleen ik… echt te belachelijk voor woorden. dus ik moest het betalen. nou ik betaal helemaal niks. ik heb nu alles stopgezet en ben er echt helemaal klaar mee. wat een zeeeeeer slechte service daar en dat is echt nog klein uitgesproken. als ze mij gewoon niet geloofd, ik ben toch niet onnozel ofwel. leer die mensen eerst een cursus daarover en anders niet aan de telefoon zetten.
ik zal ook nooit meer iets bij hun afnemen.

geen idee, vind het een zeer slecht bedrijf

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 04 juli 2016 om 14:22 geantwoord

Geachte mevrouw de Vries,

Hartelijk dank voor uw bericht over uw Kek Mama abonnement. Volgens onze gegevens heeft u inmiddels telefonisch contact gehad met onze klantenservice en is het abonnement geannuleerd. Mocht er nog iets zijn wat we voor u kunnen doen horen we dit graag.

Webcare Team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door tjitskedevries