Klacht: betaling

op 13 juli 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op pc een wasdroger gekocht,met verspreid betalen,zou elke maand een accepgiro hier voor krijgen,nu krijg ik een rekening dat ik het nu in 1 x moet betalen,dat lukt me helaas niet,een collega van u bevestigde dit,ik ben er zo van in de war en paniek,wilt u mij daar mee helpen?

Gewenste Oplossing:

nooit geen klachten verder over u gehad

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

9 maanden geleden - Beste Anna, Deze bestelling is inderdaad geplaatst op achteraf betalen, wat inhoudt dat je deze in 1 keer dient te voldoen. Dit kunnen wij met geen mogelijkheid omzetten naar gespreid betalen. Indien je niet aan de betaling kunt voldoen kun je het beste contact opnemen met onze financiële afdeling om te kijken wat er mogelijk is qua betalingsregelingen. Het telefoonnummer hiervan is 038-4264665. Met vriendelijke groeten, webcareteam wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 augustus 2016 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anna,

Wij hopen dat het betalingsprobleem inmiddels op een correcte manier is opgelost en dat wij u naar tevredenheid hebben mogen helpen.

Mocht dit niet zo zijn, dan vernemen we dit uiteraard graag van u, zodat we alsnog de gegevens er bij kunnen pakken.

Mocht u wel naar tevredenheid zijn geholpen en u heeft op dit moment geen verdere vragen, dan wil ik u nog een fijne zondag wensen.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.

Alle klachten die gemeld zijn door anna 1957