Klacht: betaling

op 28 juni 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Sinds vorig jaar april is mijn moeder overleden. Heel mijn leven heeft op zijn kop gestaan en daarbij ben ik verhuist. Sinds maart heb ik een nieuwe telefoonabonnement genomen met een verzekering bij EWP. ik heb altijd netjes op tijd betaald en ik heb doorgegeven dat ik verhuist ben en dat ze mij konden bereiken op mijn email adres. Nu heb ik gemerkt dat er geen geld meer van mijn rekening af wordt gehaald en daarom heb ik gebeld naar EWP. Hier kreeg ik te horen dat zij mijn verzekering hebben beëindigd en dat ze mij vaak genoeg een brief hebben gestuurd. Ik was per juli verhuist + 2 maanden doorsturen van de post. Ik heb hier niks meer van binnengekregen. Nu blijkt dus dat het openstaande bedrag is verstuurd naar een Duits incasso bureau en dat ik daar even contact mee moet opnemen. Ik heb ze gecontact maar zij spreken niet voldoende engels en ik niet voldoende Duits.

Als de kosten worden kwijt gescholden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EWP European Warranty Partners SE

Heeft op 12 augustus 2016 om 15:33 geantwoord

Geachte mevrouw Versluis,

Helaas heeft u niet op onze aanmaning gereageerd. Anders waren we wellicht tot een gezamenlijke oplossing gekomen. In het belang van al onze verzekerden hebben wij de openstaande vorderingen aan ons incassobureau doorgegeven. Enkel op deze manier kan worden gegarandeerd dat wij onze producten voor aantrekkelijke tarieven kunnen blijven aanbieden.
Wij verzoeken u vriendelijk om uw verdere vragen direct aan het incassobureau te richten. Zij behandelen deze vordering.

European Warranty Partners SE

Alle klachten die gemeld zijn door mixedhollandia