Klacht: betaling

op 26 mei 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb al enkele keren een mail gestuurd voor een juiste nummer om te betalen ik ben vandaag naar de bank geweest en die konden ook niet betalen nu wacht ik op een juiste nummer van jullie want ik wil geen bijkomende kosten ik wil betalen maar kan niet dringend aub en graag een antwoord want ik heb al verschilende keren een maill gestuurd

groetjes van eetveldt julia

Gewenste Oplossing:

als ik betaald zal hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van eetveldt