Klacht: Betaling

op 23 mei 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ticket betaald maar bij Ryanair resulteert niks.geld is wel eraf gegaan van mijn moeder rekening.dessenes Luciana .op21 -05-2016.wat moeten we doen.het gaat om een bedrag van 208.76

Gewenste Oplossing:

Als ik weet wat ik moet doen.of ik de bedrag terug krijg en nu alvast een nieuwe ticket moet boeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 23 mei 2016 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Nicolo Satta,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

http://ryanair.com

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Nico2424@