Klacht: Betaling.

op 02 september 2015 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik studeer Medewerker Sales MBO niveau 3 op het ROC van Amsterdam.
Ik moet mijn boeken bestellen maar ik zie dat ik het niet in 3 termijnen kan betalen en dat ik het per direct moet betalen. Ik ben een uitwonende student en ik kan niet in 1 keer 395 euro betalen geld groeit niet op m’n rug en zonder studieboeken kan ik mijn lessen niet volgen. Ik kan ook niet geld aan mijn moeder vragen want ze heeft geen geld. Ik vind dit echt belachelijk. Jullie houden geen rekening met studenten die niet “rijk” zijn, geen rijke ouders hebben en het bedrag niet in een keer kunnen betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik eis dat ik mijn boeken in 3 termijnen kan betalen want als ik voor eind september nog steeds geen boeken heb word ik uitgeschreven van mijn opleiding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 03 september 2015 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant gemaild met uitleg over betaalopties en betaalgeschiedenis van klant, oplossing aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door Gloriapatricia