Klacht: BETALEN voor service

op 12 oktober 2017 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een week geleden een ticket geboekt naar Orlando. Ik was alleen bij mijn dochter 1 letter vergeten achter haar naam. Mijn vrouw heeft namelijk wel een H en mijn dochter niet. Ik heb vervolgens contact opgenomen met vliegtickets.nl telefonisch via whatssapp en Facebook. Het was namelijk zo dat ik 50 EURO zou moeten betalen voor 1 letter die erbij wilde hebben. De letterlijke woorden waren dat zijn de kosten voor onze SERVICE en administratiekosten. Ik heb nog in heel nederland een bedrijf gezien wat 50 euro rekent aan administratiekosten. Had de tickets geboekt bij vliegtuigmaatschappij KLM bij KLM werden er geen kosten berekend. Maar vliegwinkel doet dat WEL!. Heb vervolgens verwezen naar een review van 4 oktober die hier staat dat er GRATIS een letter werd gewijzigd. Hun antwoord was dat deze mensen waarschijnlijk een PREMIUM pakket hadden aangeschaft a 8,99 per ticket. Dan zou je de SERVICE gratis krijgen. Volgens mij zijn we niet bij een autodealer waar je een PREMIUM PAKKET moet nemen om iets voor elkaar te krijgen. Mijn advies is zoek alstublieft verder als u vliegtickets boekt. Ik hoop dat onze vliegtijden in de tijd die nog komt gaan wijzigen. Dit geeft mij het recht om de koop te annuleren. Dit ga ik ook zeker doen ook al ben ik bij een andere maatschappij duurder uit. Deze rekenen namelijk geen SERVICEKOSTEN!!

Gewenste Oplossing:

Als de kosten worden teruggeboekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vliegwinkel.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door sidewinder