Klacht: BETALEN voor service

op 12 oktober 2017 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Heb een week geleden een ticket geboekt naar Orlando. Ik was alleen bij mijn dochter 1 letter vergeten achter haar naam. Mijn vrouw heeft namelijk wel een H en mijn dochter niet. Ik heb vervolgens contact opgenomen met vliegtickets.nl telefonisch via whatssapp en Facebook. Het was namelijk zo dat ik 50 EURO zou moeten betalen voor 1 letter die erbij wilde hebben. De letterlijke woorden waren dat zijn de kosten voor onze SERVICE en administratiekosten. Ik heb nog in heel nederland een bedrijf gezien wat 50 euro rekent aan administratiekosten. Had de tickets geboekt bij vliegtuigmaatschappij KLM bij KLM werden er geen kosten berekend. Maar vliegwinkel doet dat WEL!. Heb vervolgens verwezen naar een review van 4 oktober die hier staat dat er GRATIS een letter werd gewijzigd. Hun antwoord was dat deze mensen waarschijnlijk een PREMIUM pakket hadden aangeschaft a 8,99 per ticket. Dan zou je de SERVICE gratis krijgen. Volgens mij zijn we niet bij een autodealer waar je een PREMIUM PAKKET moet nemen om iets voor elkaar te krijgen. Mijn advies is zoek alstublieft verder als u vliegtickets boekt. Ik hoop dat onze vliegtijden in de tijd die nog komt gaan wijzigen. Dit geeft mij het recht om de koop te annuleren. Dit ga ik ook zeker doen ook al ben ik bij een andere maatschappij duurder uit. Deze rekenen namelijk geen SERVICEKOSTEN!!

Als de kosten worden teruggeboekt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vliegwinkel.nl over deze klacht.

Bericht van Vliegwinkel.nl

1 maand geleden - Geachte meneer Zwarteveen, Vervelend om te vernemen dat u 1 letter bent vergeten tijdens het boeken. Wij proberen op alle mogelijke manieren te communiceren dat een naam volgens paspoort ingevuld dient te worden. Dit omdat het wijzigen van een naam bijna altijd kosten met zich meebrengt. Om het ticket aan te passen dienen verschillende handelingen verricht te worden en hiervoor vragen wij administratiekosten. Zoals net telefonisch besproken zullen wij de administratiekosten halveren en u 25 EUR restitueren. Wij hopen dat u dit waardeert en wensen u uiteraard alvast een fijne vlucht. Met vriendelijke groet, M. van Noordennen vliegwinkel.nl Customer Support

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sidewinder