Klacht: Betalen voor geld storten

op 16 mei 2020 over ING in de categorie Banken

Ik vind het belachelijk als je geld stort dat je daar 6 euro voor moet betalen in deze corona tijd hebben de winkels liever dat je pint dus stort ik mijn contant geld op de ING bank en dan word je daar nog een soort voor gestraft ook door 6 euro in te houden

Dat ik niks hoef te betalen en mijn betaalde transacties terug krijg

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

4 maanden geleden - Goedemorgen Saszoey,Wanneer heb je een storting gedaan? Betrof dit muntgeld of biljetten?Het volgende is namelijk van toepassing:Wat zijn de kosten voor storten van contant geld? De tarifering voor het storten van muntgeld voor particuliere klanten is stopgezet tot 1 juli 2020. Dit is besloten omdat wij klanten die muntgeld storten niet extra willen laten betalen in deze moeilijke tijden van corona. Dit betekent dat alle stortingen die worden gedaan door particuliere klanten vanaf 26 maart 2020 weer behandeld worden zoals we dit voor 1 maart deden, dus zonder specifieke kosten voor muntgeld.Storten van contant geld met de Betaalpas op de eigen rekening bij een ING-kantoorservicepunt:Eerste 4 stortingen per kalenderjaar OranjePakket studentenrekening € 0,00Eerste 6 stortingen per kalenderjaar Jongerenrekening € 0,00Eerste 12 stortingen per kalenderjaar Kinderrekening € 0,00Eerste 6 stortingen per kalenderjaar in Basis-, Betaal- of Royaalpakket (niet meer te openen pakketten) € 0,00Iedere extra storting in hetzelfde kalenderjaar € 6,00  Via deze link kun je er alles over lezen: https:www.ing.nlparticulierbetalencontant-geldgeld-stortenindex.htmlAls je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je!Met vriendelijke groet, ING Webcare Femke

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 18 mei 2020 om 09:32 geantwoord

Beste Saszoey,

Naar aanleiding van de informatie over het storten van contant geld heb ik geen vragen hierover van jou ontvangen. Ik ga er dan ook van uit dat je met deze informatie volledig op de hoogte bent en jouw klacht hiermee is opgelost.

Vriendelijke groet,

Yvonne
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Saszoey