Klacht: betalen spotify terwijl ik geen premium abonnement heb

op 29 mei 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

In april en mei 2017 is er €9.99 van mijn rekening afgeboekt voor een abonnement op spotify. Ik heb spotify free, nog even gecheckt en heb echt geen abonnement.

Als er geen geld meer van mijn rekening wordt afgeboekt voor spotify.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 11:01 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

De betaling is naar Spotify (met referentienummer P0228EFA7B) is een terugkomende (recurring) betaling. Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met Spotify (https://support.spotify.com/nl/?utm_medium=www_header&utm_source=www.spotify.com) over het stopzetten van de betalingen en het eventueel terugboeken van deze betaling.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Irry