Klacht: Betalen op rekening niet mogelijk

op 14 juni 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

De keuze betalen op rekening is niet mogelijk. En de uitleg dat het kan liggen aan je krediet geschiedenis of aan het product dat je wilt bestellen of aan de hoogte van het bedrag is allemaal larie koek want Elf een heel ander product bestellen van nog geen 20 euro kan niet op deze wijze besteld worden. Waarom halen jullie de keuze moet gewoon weg. Denk alleen wel dat je klanten kwijt raakt. Het mooie was juist iets te kunnen bestellen. Zonder het gelijk te hoeven betalen dat kan ik namelijk in de winkel ook wel.

Dat de keuze wel mogelijk is tot een zeker bedrag en dat je niet beledigd wordt door de uitleg dat het bijvoorbeeld kan liggen aan je krediet geschiedenis. Dit vind ik echt beledigend!!
Zelfs als je je nieuwe aanmeld en iets wilt bestellen lukt dat niet op rekening en is dit de uitleg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oprekening