Klacht: betalen om een kind mee te laten vliegen

op 22 september 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Wij zijn een pleeggezin en hadden van de zomer geboekt voor 4 personen naar Porto . Half september hebben wij een nieuwe plaatsing gekregen meisje van 12. Voor dit kind hebben wij ook een ticket geboekt. Maar dit was een ander boekingsnummer dan onze bestaande boeking. Gisteren contact gehad met Ryanair en toen moesten we 30 euro extra betalen om dit kind mee te nemen. Ze moest namelijk op onze boeking komen. Vorig jaar hebben wij het zelfde meegemaakt. Maar toen konden wij het nog gratis regelen. Heb duidelijk gevraagd of wij dit nu ook niet op het vliegveld konden regelen maar nee het kind zou dan niet mee mogen. Natuurlijk wil je geen risico nemen en hebben uiteindelijk 30 euro betaald. Maar het is naar mijn idee geld klopperij.

Als Ryan air niet zulke rare regels heeft. Bij andere luchtvaartmaatschappijen hoef je echt niet bij te betalen. Dus zou fijn zijn als Ryanair deze nieuwe regel die 1 september is ingegaan laat vallen. Je betaald toch voor de ticket

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door weintje