Klacht: Betalen niet mogelijk

op 28 december 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen gegevens om betaling m.b.v. Digitale overschrijving mogelijk te makes.
Wil graag betalen als ik zou weten hoe.
Als ik b.v. Een bankrekeningnummer zou krijgen kan ik het bedrag p.o. overtaken.
Ik ben telefonisch bereikbaar op 06.27173248.
Vr gr T. Biesaart

Gewenste Oplossing:

Als deze zaak is opgelost. Zodat ik kan betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 29 december 2017 om 14:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank voor uw bericht meneer Biesaart.

Allereerst wat vervelend om te vernemen zeg, dit is uiteraard niet wat u gewend mag zijn van Koopjedeal.nl.

Direct heb ik u een mail gestuurd met een compleet stappenplan waarin duidelijk aangegeven staat hoe u dit in orde kunt maken.
Als het u nog steeds niet lukt, kunt u ons mailen naar info@koopjedeal.nl of bellen op 0320 41 75 39.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Alle klachten die gemeld zijn door Tom biesaart