Klacht: Betalen met problemen

op 17 december 2017 over KNAB BANK in de categorie Banken

Bankieren met KNAB is prima tot het moment dat je een probleem hebt met het betalingsverkeer. Dan kun je chatten, bellen, mailen of op andere manier met KNAB contact opnemen, maar het probleem blijft bij de klant liggen.
In mijn geval vandaag, krijg ik een melding voor een interne server probleem bij KNAB toen ik wilde betalen met IDEAL. Verder kan ik niet terug naar de bestelsite, en moet ik alles opnieuw invullen. Aan de telefoon verteld KNAB dat ze me niet verder kunnen helpen.
Met twee verschillende browsers én de iPad geprobeerd, meerdere keren, maar het probleem blijft bestaan. Ik heb gebeld, en het probleem kan niet worden opgelost, blijft bij mij liggen. Ik kan mijn bestelling niet plaatsen.
Eerder dit jaar wilde ik een zakelijke bestelling in het buitenland betalen via KNAB. Geen goed idee, want de betaling door Sofort (Sofortüberweisung) kon niet worden uitgevoerd, omdat ze geen zaken doen met KNAB (tot nog toe blijkbaar te weinig klanten die dat vragen). Erg vervelend voor mij, omdat ik extra kosten had gemaakt voor Express levering van het apparaat, wat niet doorging, zodat ik uiteindelijk op de gewone weg moest betalen.

Kosten en de mogelijkheid tot aanmaken van meerdere spaarrekeningen is prima.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar KNAB BANK over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid HE