Klacht: Betalen achterstallige rekening

op 29 januari 2014 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

Ik had 20 euro beltegoed aangeschaft via de vodafone site en die was ook afgeschreven waarop ik een week later de 20 euro weer terug op mijn rekening gestort kreeg en krijg ik nu al een tijdje 200 meldingen(Smsjes) per uur dat mijn telefoon geblokkeerd is en ik maar naar de vodafone klantenservice moet gaan dus ik geweest die wisten ook niet wat ze ermee moesten.
Dus de vraag is vrij simpel wat is het contactnummer van Vesta of het rekeningnummer zodat ik de 20 euro opnieuw kan overmaken zodat ze het hopelijk deze keer niet terugstorten en mijn telefoon van de blokkering afgehaald word.

Wanneer ik te horen krijg hoe mijn klacht en problemen opgelost kan worden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesta Payment Solutions Limited over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesta Payment Solutions Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesta Payment Solutions Limited

Heeft op 29 januari 2014 om 15:13 geantwoord

Geachte klant,
Om dit probleem op te lossen verzoeken wij u om contact op te nemen met ons op het nummer 1200 en 2 keer optie 1 te kiezen.
Met vrindelijke groet,
Vesta Payment Solutions Limited

Heeft op 30 januari 2014 om 10:41 geantwoord

DIT IS GEEN OPLOSSING DIT IS MIJ BELTEGOED LATEN OPWAARDEREN !!! ( Als ik 1200 bel en 2x 1 toets willen ze mij automatisch overal laten opwaarderen ) LIJKT ME NIET DE OPLOSSING HE !!!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vesta Payment Solutions Limited beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Robber