Klacht: betalen

op 31 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een verkeerd product gekregen, en moet nu ook nog voor de retourneerkosten opdraaien, dit ga ik niet doen en ben ik niet verplicht,

heb een melding gedaan, van vorm van fraude, dus hoop dat jullie mij even bellen, geen nummer te vinden, en ook de keuze menu’s bevatten niet mijn vraag, ik word geadviseerd dit door te zetten mits ik contact met jullie krijg, mijn 06 is 0631228907, ik dien gebeld te worden wettelijk, voordat jullie dingen gaan verrekenen op mijn kosten ander ben ik genoodzaakt.

Gewenste Oplossing:

mijn volledige bedrag terug, tot op de laatste cent.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - Helaas kunnen wij uw gegevens niet in onze bestanden vinden. Wij hadden graag het bestelnummer en zullend an zorgen dat de klantenservice zsm contact met ui opneemt.mvrgr

Light in the box

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bozeklant86