Klacht: betalen

op 31 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

ik heb een verkeerd product gekregen, en moet nu ook nog voor de retourneerkosten opdraaien, dit ga ik niet doen en ben ik niet verplicht,

heb een melding gedaan, van vorm van fraude, dus hoop dat jullie mij even bellen, geen nummer te vinden, en ook de keuze menu’s bevatten niet mijn vraag, ik word geadviseerd dit door te zetten mits ik contact met jullie krijg, mijn 06 is 0631228907, ik dien gebeld te worden wettelijk, voordat jullie dingen gaan verrekenen op mijn kosten ander ben ik genoodzaakt.

mijn volledige bedrag terug, tot op de laatste cent.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - Helaas kunnen wij uw gegevens niet in onze bestanden vinden. Wij hadden graag het bestelnummer en zullend an zorgen dat de klantenservice zsm contact met ui opneemt.mvrgr

Light in the box

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:30 geantwoord

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bozeklant86