Klacht: Betaaltermijn van slechts 4 dagen

op 01 augustus 2016 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fa-med stuurt zonder rekening alleen een herinnering waarin staat dat een rekening binnen 4 dagen betaald moet zijn. Er is vooraf geen rekening verzonden en ook geen ander bericht geweest over de factuur.

Gewenste Oplossing:

Netjes de eerste factuur verstrekken met een normale betaaltermijn ipv betaling binnen 4 dagen eisen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

9 maanden geleden - Wij hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen op het telefoonnummer dat bij ons bekend is. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u willen aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. Wij zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Fa-med.

Reactie van de melder van de klacht opgelicht_door_famed

9 maanden geleden - U heeft mij nooit gebeld ik heb sinds het melden van de klacht geen enkele gemiste oproep. Uw administratie is dus duidelijk niet op orde. Dat verklaart dan ook waarom u een betalingstermijn van 4 dagen hanteert en liegt over een verzonden factuur

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 08 augustus 2016 om 09:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben u geprobeerd te bellen op 0786167963. Het nummer dat u bij de klacht heeft geplaatst is wellicht geen juist nummer? Graag ontvangen wij van u het nummer waarop wij u kunnen bereiken. Wij nemen dan uiteraard zo spoedig mogelijk contact met u op om uw klacht te bespreken.

Met vriendelijke groet,
Fa-med.

Heeft op 08 augustus 2016 om 13:20 geantwoord

Het zou u sieren als u stopt met het oplepelen van leugens. U heeft mij nooit gebeld, het genoemde telefoonnummer is niet van mij en sterker nog ik heb niet eens een vaste lijn nummer. Tevens stel ik telefonisch contact niet op prijs, daar uw leugens nu direct zwart op wit staan.

Verder wil ik u er op wijzen dat u buiten het opnoemen van leugens nog steeds geen oplossing geboden heeft voor de ontbrekende factuur en de betaaltermijn van 4 dagen.

Alle klachten die gemeld zijn door opgelicht_door_famed