Klacht: Betaalt niets ontvangen

op 07 september 2018 over Krooz in de categorie Internetshops - Gereedschap

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Compressor bestelt en betaalt, gebelt en gemaild maar geen reactie op mail en telefoon lijkt uitgeschakeld direct voicemail. Icepay gemaild en die hebben contact gehad met krooz, toen kreeg ik opeens bericht dat het verzonden zou worden. Terug gemaild dat het niet meer hoefde en dat ik m’n geld terug wilde, tot op heden geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krooz

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krooz nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Miranda82

3 maanden geleden - Ik heb mijn geld terug gekregen, Icepay heeft mij enorm geholpen door de verkoper tesommeren mij het geld terug testorten, helemaal top icepay dankjewel.

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda82