Klacht: Betaalt, maar niets gekregen

op 09 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb 16 mei kleding bestelt op het Internet en via Ideal betaald.
Normaal gesproken krijg ik dan een e-mail van het betreffende kledingbedrijf dat de bestelling ontvangen is en dat de betaling binnen is.
Nu echter geen e-mail en op mijn bankafschrijving staat het bedrag van 120,24 wel afgeschreven, maar er staat alleen STG ADYEN en geen naam van de kledingsite waar ik besteld heb.
Nu is het inmiddels 9 juni en nog steeds heb ik niets ontvangen. Ik vermoed daarom dat STG ADYEN het geld niet heeft doorgestuurd naar het kledingbedrijf. Ik kan het geld ook niet terugvorderen, wat bij andere overschrijvingen wél kan.
Er staat wel Vbridal bij, maar dat is een site voor trouwjurken en daar heb ik echt nooit iets besteld, want dat is een Amerikaanse site met dollars i.p.v. euro\’s.

Als ik het geld terug heb of mijn bestelling heb gekregen.
Update: Het is nu 13 juni en nu heb ik de kleding ontvangen. Echter geen e-mail ontvangen. Nergens valt uit op te maken dat ik de kleding heb besteld. Maar het is nu dus opgelost.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 juli 2017 om 13:56 geantwoord

Geachte mevrouw Schellekens,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com