Klacht: Betaalde bestellingen niet geleverd

op 09 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 2 reeds betaalde bestellingen gedaan die tot op heden niet geleverd zijn. Eén van 24 april en één van 26 april. De bestelling van 26 april zou verzonden zijn maar is niet te traceren. De ander heeft nog de status ‘in verwerking’. Het bedrijf reageert met een standaardmail. De chatfunctie op site is niet meer zichtbaar. HEEFT DIT BEDRIJF PROBLEMEN??
Ze gaan wel nog vrolijk door met dagelijks adverteren en nieuwe aanbiedingen sturen. WIE STOPT DIT??

Gewenste Oplossing:

Betaalde spullen geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 10 mei 2016 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Eduard,

Dank voor uw bericht.

Allereerst onze excuses voor het feit dat uw bestelling tot op heden niet afgeleverd is.
Dit komt door een vertraging die gemeld is in het distributieproces van de bestelling.

Er is reeds een bericht naar u verstuurd met de verwachte leverdatum van uw bestelling.
Uw bestelling staat in ieder geval op de prioriteitenlijst.
Dat wil zeggen dat uw bestelling direct wordt ingepakt en verzonden, zodra het product aangeleverd is.

Onze excuses voor het ongemak die u heeft mogen ervaren.

Wij danken u voor uw begrip en graag tot ziens!

Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact op met ons!
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Draude