Klacht: betaald voor stof, maar niet terug gekregen

op 28 juni 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gordijnstof van 4.60 meter breed en kamerhoogte gekocht.
Dit zou voor mij op maat gemaakt worden. Dit is ook netjes gedaan.
Alleen bij het ophalen bleek dat het restant, het onderste gedeelte van de stof, er niet bij zat. Er werd mij verteld dat dit heel normaal is en dat er nooit om gevraagd wordt.
Dit vond ik erg vervelend omdat ik van het restant graag zelf nog een gordijntje voor in mijn keuken wilde maken. Dit zou namelijk precies genoeg stof er voor zijn.
Hopelijk bent u het met mij eens dat het vreemd is dat ik wel voor de volledige lengte betaal en niet alles terug krijg. Dit is bij bestellen nooit aan mij verteld en/of gevraagd

Ik hoop dan ook dat u met een passende oplossing komt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik het restant van de stof terug heb. Daar heb ik tenlotte voor betaald en dus recht op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bepdejong