Klacht: Betaald voor sauna reservering kwijt geld niet terug

Petra op 25 augustus 2021 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Via de saunaboot Mill website op 14 augustus 2021 een reservering gemaakt voor 26 augustus 2021. Via de website doorgelink naar betalen en via Ideal € 125,- betaald aan Fletcher Hotels. Blijkbaar valt saunaboot Mill daar nu onder. Geen bevestiging van mijn reservering ontvangen dus 15 aug gebeld met het contactcenter. Die zagen mijn reservering niet dus betaalbewijs gemaild. Op 17 augustus maar weer gebeld. Nog niets bekend bij het contactcenter. Ik weer een mail gestuurd met weer het betaalbewijs en de vraag om mijn reservering te bevestigen of mij geld terug. Helaas niets gehoord op mijnmail. Maar weer gebeld op 20 augustus. Meisje aan de lijn herkende mijn naam en gaf aan door drukte etc niets gehoord te hebben van haar hoofdkantoor. Ze ging zelf bellen. Vandaag maar weer bellen.
Net 24-08 weer contactcenter Bluewellness gebeld. Gevraagd om supervisor aan de lijn kon allemaal niet er was niemand. Mijn vraag lag bij het hoofdkantoor niemand kon daar verder wat mee blabla.
Ik ben echt niet blij.

Geld terug svp!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Petra

1 jaar geleden - Ik ben de klager: ik heb op 26-08 een e-mail van Bluewellness ontvangen dat ik binnen 5 werkdagen mijn geld terug zal ontvangen. Ik laat het weten of ze deze belofte na zijn gekomen. Ik vind het wel belachelijk lang duren allemaal. (Vanaf 14-08)

Reactie van de melder van de klacht Petra

1 jaar geleden - Goedemiddag. Ik ben de klager. Heb vandaag na ettelijke mails en telefoontjes mijn geld terug ontvangen. Zaak mag gesloten. Bezint eer ge begint. Maak vooraf geen geld over naar deze gasten. Betaal achteraf ter plekke. Dat is veel beter voor je humeur en je portemonnee.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra