Klacht: Betaald voor pokecoins maar niet gekregen

op 16 mei 2020 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 16-05-2020 Heb ik een betaling gedaan van 21,99 om pokecoins te kopen maar ik heb niets ontvangen.
Zou u eea voor mij uit kunnen zoeken wat hier fout is gegaan.

Graag zou ik hier een oplossing voor ontvangen.
Of alsnog de pokecoins of mijn geld terug.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 mei 2020 om 11:12 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
[email protected]