Klacht: Betaald voor een spel

op 15 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag betaald voor een app genaamd drastic. De eerste keer kreeg ik een melding van google play dat de betaling was mislukt. Toen heb ik het nog eens geprobeerd, wederom mislukt met downloaden. Nu kijk ik op mn afschrift en is er 2 keer voor bijna €5 afgerekend zonder dat ik de app heb.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 17 juli 2017 om 17:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door lucvanmeurs