Klacht: Betaald via Ideal maar de bestelling nog niet ontvangen

op 17 mei 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Beste heer/mevrouw,

Op zondag 08 Mei 2016 heb ik samen met mijn vader een waterfilter voor de koelkast besteld. De betaling is toen gedaan via ideal. Zie bijlage aub. Het is nu inmiddels 1 week geleden en de bestelling is niet bezorgd. Ook is er ook geen contact met mijn vader opgenomen voor eventuele vertragingen. Kunt u voor mij zien van welke online webshop dit betaald is want wij kunnen diet niet meer vinden. Wij dachten dat we via www.waterfiltershop.com hadden besteld zij hebben geen bestelling van ons ontvangen. Kunt u dit voor mij achterhalen of eventueel het bedrag terug naar mijn vader bankrekening terug te storten?

Alvast bedankt.

Hoop snel een reactie van u mogen te ontvangen

Jerryl Jalimsingh
0624189930

Dit zijn de gegevens van mijn vader

Ronny Jalimsingh
Blauwemeer 7
3068 KP
Rotterdam
0614549385

Ik zal tevreden zijn zodra het geld terug wordt gestort en dat ik het product gewoon in de winkel kan gaan kopen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 17 mei 2016 om 10:41 geantwoord

Geachte Ronny Jalimsingh,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

met vriendelijke groet,

Adyen Support