Klacht: Betaald toch afgesloten!

shaunaasta op 09 september 2021 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan niet meer bellen met mijn smartphone terwijl ik 2 x 10 europ heb opgewaardeerd. Bewijs van mijn bankrekening opgestuurd…was niet genoeg moest van de bank nu een screenshot van de betaling halen. Ook opgestuurd en nu maar afwachten..wat als ik een dokter met spoed nodig had? SCHANDALIG!!! 2 HERSENCELLEN AAN DE KNOPPEN?

Gewenste Oplossing:

DAT IK WEER KAN BELLEN . IS TOCH NIET TEVEEL GEVRAAGD DACHT IK!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simyo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door shaunaasta