Klacht: Betaald met afterpay gelijk betaald naar multisafepay

op 23 december 2017 over Winparts in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede dag,
Ik heb een bestelling gedaan bij winparts,
En toen betaald met afterpay

Direct erna heb ik een email ontvangen voor multisafepay

Ik heb direct betaald.
Maar ik heb nu een 3e betaal herinering gekregen vsn afterpay ivbm geen geld ontvangst.
Nu heb ik gelijk winparts gecontacteerd en daarbij gehoord dat hun geen betaling binnen hebben gehad,
Heb een email naar hun gestuurd met daarbij de betalings bevestiging.

Maar nu gehoord gekregen dat dat een duits iban is en hun nog steeds het geld niet binnen heb gehad.
Wat te doen.
Dit is het iban :: NL48DEUT0319887774

Gewenste Oplossing:

Dat het geregeld zou moeten worden want het loopt op

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Winparts over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Louisjaspers3