Klacht: Betaald maar producten nooit ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 16 maart producten besteld. Tot op heden niks ontvangen en via alle mogelijke kanalen contact proberen te zoeken. Ik heb gebeld, gemaild, geappt en via de online tool op de website. Niemand is bereikbaar. Het is bizar dat ze niks vermelde op hun website over de Corona crisis en dat ze geen contact zoeken met klanten als ze kunnen leveren. Het gaat om een bedrag van 40,- en wil het geld graag terug.

Bestel niet bij deze partij!

Gewenste Oplossing:

Als ze telefonisch contact met mij opnemen en uitleggen wat hier mis is gegaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hair Body and Beauty

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hair Body and Beauty nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luc de Boer