Klacht: Betaald maar product niet ontvangen, en geen reactie op mail.

op 08 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in november 2011 2 android tablets besteld en betaald, 1 ervan heb ik ontvangen maar werkt niet, op mijn vraag aan Groupon hoe en waar ik het product kan retourneren krijg ik na vele mails geen antwoord, de tweede tablet heb ik nooit ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug van beide tablets en een adres waar ik de tablet die niet werkt terug kan sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 28 november 2012 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mildred,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Reactie van de melder van de klacht klinkie

5 jaren geleden - na 11 maanden is mijn klacht eindelijk opgelost, wat een drama zeg. groupon is een waardeloos bedrijf naar mijn mening.

Alle klachten die gemeld zijn door klinkie