Klacht: betaald maar niets ontvangen

op 10 oktober 2017 over BikeDepot in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 20 sept een fiets gekocht en heb hem na vele telefoontjes, (waar ze niets voor je kunnen doen) mailtjes ik om uitleg vraag waarom het zo lang duurt, waar ze dan op een gegeven moment 2x zeggen dat ze hem op maandag of dinsdag komen afleveren, En daarna hoor je gewoon niets meer.
Ik wil graag mijn geld terug, maar weet niet hoe ik dat aan moet pakken.
Kunt u me helpen?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb, of binnen 2 dagen de fiets alsnog zou ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BikeDepot

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BikeDepot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aminoero