Klacht: BETAALD, MAAR NIETS ONTVANGEN!!!

op 04 augustus 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

OP 28 JULI IS 27,85 VAN MIJN REKENING AFGESCHREVEN. IK HEB BETAALD VIA IDEAL EN DE AFSCHRIJVING IS GEDAAN DOOR STICHTING MOLLIE PAYMENTS. (MIJ ONBEKEND)
KENMERK 0030001677272266. ER ZOU PER OMGAANDE EEN MAILTJE NAAR MIJ WORDEN GESTUURD;
TOT OP HEDEN NIETS ONTVANGEN

Gewenste Oplossing:

WANNER ER PER OMGAANDE WORDT GEREAGEERD EN ARTIKELEN WORDEN VERSTUURD

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 04 augustus 2016 om 16:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joop,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Bij uw bestelling stond een levertermijn van maximaal 5 werkdagen.
Wij hebben het één en ander gecontroleerd omtrent de levering van uw bestelling.
De status van uw bestelling is: voltooid.
Dit betekent dat u de volledige bestelling reeds in ontvangst heeft mogen nemen.

Heeft u uw bestelling ontvangen? Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Heeft u uw bestelling tot op heden niet ontvangen? Zou u nog twee werkdagen kunnen wachten op het aflever-moment van het verzendbedrijf?

Heeft u uw bestelling na twee werkdagen nog niet ontvangen? Neem contact op met ons!
https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/3SMOQ393964901/NL/3111BJ

Vertrouwend er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons!

Alle klachten die gemeld zijn door joopholland