Klacht: Betaald maar niet geleverd. En geen reactie

€ 29,99
Besteld: 1
€ 29,99

Besteld

En op hun site wordt beweerd dat ik op 12 oktober dan dekbed met hoofdkussens geleverd heb gekregen.
Ik heb echter niks ontvangen.
Ik heb hierover al 2 keer gereageerd maar krijg geen enkele reactie.

Ik vind dat hun dus in gebreke blijven.

Ik ben pas tevreden als ik zo snel mogelijk al mijn geld terug krijg en de koop compleet geannuleerd wordt.
En dan bedoel ik ook alles.
Want er schijnen bij hun voor dat bed montagekosten berekend e worden als je annuleert.
Maar aangezien dat hun schuld is verwacht ik het volledige bedrag zo snel mogelijk terug op mijn rekening zonder aftrek van eventuele kosten.
Dus dat is gewoon de betaalde € € 928,98 terug op mijn rekening.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 20 oktober 2020 om 14:19 geantwoord

Beste John,

Wat vervelend om te lezen dat u het dekbed en de hoofdkussens nog niet heeft mogen ontvangen. Ik zie dat u ons 7 uur geleden gemaild heeft en wegens de drukte kan een antwoord op de mail langer duren dan dat u vanuit ons gewend bent. Echter zullen wij nu direct inhoudelijk reageren.

Team Koopjedeal.

johnnie492

Heeft op 21 oktober 2020 om 01:16 geantwoord

Ik had de volgende mail ontvangen:
Beste John,

Dank voor uw bericht.

Allereerst wil ik u meegeven dat wij eerder nog niet hebben kunnen reageren in verband met de drukte. Bij deze heb ik uw bestelling er direct bij gepakt en ik zie dat de hoofdkussens en het dekbed nog in de wacht staan voor de verzending en dau deze inderdaad, zoals uzelf al aangeeft nog niet in ontvangst heeft mogen nemen.

Doordat u in uw tweede mail aangeeft dat u de bestelling wenst te annuleren heb ik deze in de wacht gezet. Graag verneem ik van u waar uw voorkeur naar uitgaat. Ik kan de bestelling voor u annuleren (kosteloos) of ik kan het dekbed en de hoofdkussens alsnog uw kant oplaten komen en de boxspring zal geleverd worden zodra deze uit productie is.

Ik heb hier toen op gereageerd maar zoals gewoonlijk met dit soort bedrijven wordt daar niet op gereageerd.
Dus dan nog maar een keer via klacht.nl:

Ik heb er geen vertrouwen meer in.
Als jullie zelf niet weten of het in de wacht staat of geleverd is dan gaat het niet goed bij jullie.
En wens dus het complete aankoopbedrag van dekbed en hoofdkussens en boxspring terug ontvangen.
Dus ik verwacht gewoon z.s.m. graag de € 928,98 op mijn bankrekening zodat ik voor een ander bed kan gaan kijken.

Ik hoop dus dat dit nu snel geregeld wordt.

Reactie van de melder van de klacht johnnie492

2 jaren geleden - wie zegt dat het is opgelost. Er is nog helemaal niks opgelost want ik krijg geen enkele reactie meer. Als hun het geld maar binnen hebben. Verder kan je het uitzoeken bij koopjedeal.

Alle klachten die gemeld zijn door johnnie492