Klacht: Betaald maar niet geleverd

op 17 januari 2014 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Op 15-11-2013 heb ik de bestelling gedaan en betaald. Hiervan heb ik bevestiging ontvangen. Op 19-11-2013 telefonisch en per mail geïnformeerd naar het artikel. Na een maand op 20-12-2013 kreeg ik bericht dat het artikel op 19-11-2013 was geleverd en dat voor ontvangst getekend was. Ik woon hier alleen en heb niets ontvangen, laat staan getekend. Op verzoek van ICI Paris heb ik op 20-12-2013 mijn gescande handtekening opgestuurd maar tot op de dag van vandaag, inmiddels weer een maand verder nog steeds niets vernomen of ontvangen ondanks diverse verzoeken per mail om reactie.
ernomen.

Een verklaring van de gang van zaken (de handtekening voor ontvangst die ik gezet zou hebben), teruggave van het bedrag. Op het artikel stel ik geen prijs meer want was bestemd als Sinterklaascadeau.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ICI Paris XL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Maarslo