Klacht: Betaald maar ik krijg een herinnering en afsluiting van mijn abonnement

op 15 mei 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 26 april €30 betaald met Eden naar Hollandsenieuwe, en op 15 mei kreeg ik een bericht van Hollandsenieuwe dat ik de rekening niet heb betaald en gelijk met ingang mijn abonnement geblokkeerd is tot ik betaal. Wat ik dus ook niet leuk vind ze vragen €30 achterstand + €10 euro voor heraansluiting.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk een oplossing zonder dat ik ervoor extra moet betalen wat niet mijn schuld is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 17 mei 2016 om 07:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte S Zahidi,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

http://hollandsnieuwe.nl

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door SimSim31