Klacht: Betaald maar goederen niet ontvangen

op 11 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25-07-2018 heb ik 2 handbagagekoffertjes besteld en betaald voor een bedrag van 65,93.
Tot nu toe heb ik deze niet ontvangen en na meermaals contact is dat nog steeds niet gelukt. Ongeveer 4 weken geleden melde men mij dat de levering binnen 5 dagen zou gebeuren. Tot heden niets ontvangen. Telefonisch is het bedrijf nooit bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Ik wil geen goederen meer maar mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 11 september 2018 om 19:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste José Heijs - Janssen,

Wat vervelend dat u uw bestelling niet in ontvangst heeft mogen nemen.

Ik heb uw bestelling nader bekeken en ik zie dat het pakket tot 2 keer toe bij u is aangeboden door PostNL, echter hebben zij beide keren niemand thuis aangetroffen. Hierdoor is het pakket retour gekomen bij ons.

Het aankoopbedrag voor uw bestelling is reeds gecrediteerd.
Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door JHeijs