Klacht: betaald maar geen pakketje

op 04 oktober 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

bestelling geplaatst en 11, 25 verzendkosten/verzekeringkosten erbij betaald voor de expressverzending van 3 a 4 dagen. De andere opties kon ik niet aanklikken. Nu 2, 5 week later de postbezorging aan de deur met pakketje…of ik nog eens 22, 50 erbij wou betalen???? Aangegeven dat ik al verzendkosten heb betaald en hioer betalingsbevestiging van heb. Maar mocht niet baten…bij niet (COD. cash on demand) betalen weigert u het pakketje. . Niet betaald, maar dus nu geen pakket en al betaald. hoe onduidelijk en onbetrouwbaar. Nu via mails proberen mijn geld terug te krijgen.

geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

2 maanden geleden - wij hadden graag een bestelnummer zodat wij u zo spoedig mogelijk kunne helpen. mrvgr

Reactie van de melder van de klacht leonie1974

2 maanden geleden - Bestel nummer 1609040119173314 september besteld Real time bank overboeking Pruik 34.29 Verzendkosten en verzekering 11.56 Tot 45.85 Dit is betaald en nu brengt upc het pakketje.die zegeen dat ik nog 23.50 moet betalen..Het is een cod pakje..Geen pakje meegekregen helaas.

Reactie van de melder van de klacht leonie1974

2 maanden geleden - Trackingsnummer 1 Z 31 Y90496191862

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - sorry maar dat bestelnummer is onjuist. mvrgr