Klacht: Betaald maar geen code om verder te bestellen bij Pabo

op 29 november 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 22 nov 2016 een bestelling gedaan van 19,95 voor de actie van de Pabo.
Ik heb geen code ontvangen en kan nu niet bij Pabo bestellen.
Het geld is wel van mijn rekening afgehouden.
graag mijn bedrag van 19,95 retour.

Gewenste Oplossing:

Ik ben te vreden als ik mijn bedrag terug gestort krijgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bertonline1@gmail.com